تزریق چربی در شقیقه ها | بهترین تزریق چربی به شقیقه ها در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی به شقیقه؛ مزایا، ماندگای و معایب

تزریق چربی به شقیقه؛ مزایا، ماندگای و معایب

تزریق چربی به شقیقه روشی پیشرفته در جوانسازی صورت است که در آن از چربی بدن خود فرد برای پر کردن حجم از دست ‌رفته شقیقه ‌ها استفاده می‌شود. این روش طبیعی به بازیابی حجم و بهبود ظاهر شقیقه‌ ها کمک کرده وعوارض جانبی کمی دارد. با تزریق چربی به شقیقه ‌ها، چین و چروک‌ های این ناحیه کاهش می ‌یابد و حجم از دست‌ رفته بافت شقیقه ترمیم می‌شود، که منجر به نتایج طبیعی و ماندگار می ‌گردد. در این مقاله، به بررسی فواید، معایب و مراحل تزریق چربی به شقیقه خواهیم پرداخت تا شما درک بهتری از این روش پیدا کنید .

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی شقیقه

ماندگاری تزریق چربی به شقیقه چقدر طول می‌کشد؟

میزان ماندگاری تزریق چربی به شقیقه در هر فرد متفاوت می باشد و به عواملی مانند تکنیک تزریق چربی ، ترمیم تزریق چربی و رعایت مراقبت های پس از تزریق چربی بستگی دارد. اما به طور معمول تزریق چربی به صورت به مدت 1 تا 3 سال در ناحیه مورد نظر دوام دارد و با رعایت و مراقبت بیماران، این میزان ماندگاری ممکن است تا 5 سال هم ادامه داشته باشد.

تزریق چربی به شقیقه

آیا تزریق چربی به شقیقه روش امنی است؟

تزریق چربی به شقیقه به دلیل استفاده از چربی بدن خود فرد یکی از روش های ایمن و بی خطر می باشد، زیرا احتمال بروز واکنش های آلرژیک در این فرآیند بسیار پایین است.

مقایسه تزریق چربی به شقیقه با فیلرهای دیگر

نتایج تزریق چربی به شقیقه چقدر زمان می برد؟

بعد از انجام تزریق چربی به شقیقه مطمئناً شاهد ظاهری جوان‌ تر و طبیعی ‌تر خواهید بود. با این حال به دلیل اینکه درصدی از چربی‌ها توسط بدن جذب می‌شود، پزشک مقادیر بیشتری را تزریق می‌کند تا در نهایت شاهد ظاهری طبیعی باشید. اما به طور کلی نتایج نهایی در حدود 6 ماه بعد مشاهده می‌شود.

مراقبت‌ های پس از تزریق چربی به شقیقه

معایب تزریق چربی به شقیقه

تزریق چربی به شقیقه یک روش ایمن و بی خطر می باشد اما در صورتی که تزریق توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود.از عوارض جزئی این روش درد، کبودی و تورم در محل برداشت و تزریق می باشد که موقتی بوده و پس از گذشت چند روز از بین خواهد رفت.

تزریق چربی به شقیقه مناسب چه افرادی است؟

هزینه تزریق چربی به شقیقه

هزینه تزریق چربی به عواملی مانند میزان چربی مورد نیاز برای تزریق، روش تزریق، مهارت و تخصص پزشک و مکان کلینیک بستگی دارد.

نتیجه گیری

بهترین تزریق چربی به شقیقه یک راه‌ حل ایمن و موثر برای جوانسازی صورت و رفع چین و چروک ‌های ناحیه شقیقه است. روش‌های مختلفی برای جوانسازی، حجم‌ دهی و رفع چین و چروک شقیقه وجود دارد اما تزریق چربی نسبت به آن‌ها دوام و ماندگاری بالایی دارد و با توجه به این که چربی از بدن خود فرد استخراج می‌شود اگر توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود فرد دچار هیچ نوع عارضه‌ای نخواهد شد. با انتخاب پزشک متخصص و رعایت مراقبت‌های پس از تزریق چربی می‌توانید به بهترین نتایج از این روش زیبایی مدرن برسید .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465