ماندگاری نتایج تزریق چربی دست | بهترین تزریق چربی به دستها در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / هر آنچه درباره جوانسازی پشت دست با تزریق چربی باید بدانید

هر آنچه درباره جوانسازی پشت دست با تزریق چربی باید بدانید

تزریق چربی برای جوانسازی پشت دست یکی از روش‌های موثر و ماندگار است که از طریق انتقال چربی بدن به دست‌ها انجام می‌شود. این روش به کاهش چین و چروک‌ها، افزایش حجم و بهبود کیفیت پوست دست کمک می‌کند. تزریق چربی به دست‌ ها به دلیل استفاده از چربی طبیعی بدن، نتایجی طبیعی و بدون عوارض و همچنین طولانی ‌مدت ارائه می‌دهد و گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال روشی ایمن برای جوانسازی دست‌ های خود هستند. مراقبت‌های پس از تزریق چربی نقش مهمی در بهبود سریع‌ تر و دستیابی به نتایج مطلوب ایفا می‌کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق چربی برای پشت دست‌ ها

نحوه تزریق چربی به پشت دستها

در ابتدا پس از جلسه مشاوره با پزشک و بررسی سوابق پزشکی بیمار و تصمیم قطعی برای انجام تزریق چربی، از نواحی مانند نظیر باسن ، ران و …چربی برداشته می‌شود، برداشتن چربی‌ها با یک میله بنام کانولا صورت می‌گیرد، خوشبختانه طراحی کونولا به گونه‌ای می‌باشد که کمترین آسیب به سلول‌های چربی وارد می‌گردد. پس از برداشت چربی‌ها از بافت به منظور جداسازی ناخالصی‌ها و مایعات چربی برداشته شده را با قرار دادن در دستگاه سانتریفیوژ با سرعت بالا چرخانده می‌شود‌، سپس چربی‌های آسیب دیده خارج می‌گردد که در نهایت می‌توان انتقال چربی را به دست ها انجام داد. در مرحله آخر پزشک محل تزریق چربی را بررسی می‌نماید‌، سپس مقدار مناسب را برای ناحیه تعیین می‌نماید و با استفاده از سرنگ های مخصوص تزریق را انجام می‌دهد‌.

مدت زمان بهبود پس از تزریق چربی به پشت دست

از آنجایی که در فرایند تزریق چربی به بدن از چربی طبیعی بدن خود فرد استفاده می شود و همانند دیگر روش های زیبایی از یک فیلر مصنوعی استفاده نمی شود دوره نقاهت بسیار کوتاه بوده و مدت زمان لازم برای بهبودی کامل یک تا دو هفته پس از انجام جراحی می باشد.

تزریق چربی به دست در اصفهان

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به دست‌ها

ماندگاری نتایج تزریق چربی به پشت دست چقدر است؟

ماندگاری نتایج تزریق چربی به پشت دست ها به عواملی مانند مهارت و تکنیک تزریق پزشک و رعایت مراقبت های پس از تزریق چربی و همچنین ترمیم تزریق چربی طبق دستور پزشک بستگی دارد اما به طور کلی نتایج این تزریق بین 3 تا 5 سال ماندگاری دارد.

عوارض احتمالی تزریق چربی به پشت دست‌ها

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش های بسیار بی‌خطر بوده و اگر تحت نظر یک پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر انجام شود احتمال بروز عوارض آن بسیار کاهش می‌یابد. خطر ابتلا به آلرژی به دلیل برداشت چربی از بدن خود بیمار و استفاده از آن بسیار کم بوده و از جمله عوارض جانبی تزریق چربی به پشت دست می‌توان به تورم و کبودی موقتی، قرمزی و حساسیت در ناحیه تزریق و همچنین خون ‌ریزی در محل تزریق چربی اشاره کرد که هر کدام از این عوارض دائمی نبوده و به ‌زودی از بین خواهند رفت.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به دست‌ها هستند؟

هزینه تزریق چربی به پشت دست چقدر است؟

فاکتورهای مختلفی تعیین کننده هزینه تزریق چربی به دست می باشند. یکی از مهم ترین این عوامل، مهارت و تجربه پزشک است. همچنین عواملی همچون میزان چربی مورد نیاز برای تزریق،روش تزریق و برداشت چربی، دستمزد کادر پزشکی و هزینه‌های جانبی نیز بر هزینه تزریق چربی به پشت دست تاثیر می گذارند.

سوالات متداول درباره تزریق چربی به پشت دست

به طور کلی تزریق چربی در دست درد کمتری نسبت به تزریق در نواحی دیگر دارد. علت آن نیز میزان چربی کمتری است که تزریق می‌شود. اما در هر شرایطی استفاده از مسکن‌های خوراکی و تزریقی موجب کنترل کامل درد می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت این روش درد غیرقابل تحمل و سختی ندارد.

تزریق چربی به دست برای افرادی که مایل به جوانسازی و تقویت دست‌های خود هستند، مناسب است.

از آنجایی ‌که چربی موردنیاز از بدن شما استخراج می‌شود، احتمال واکنش آلرژیک بسیار کم است. همچنین نتایج تزریق چربی می‌تواند تا سال‌های زیادی دوام بیاورد. اغلب تزریق چربی به دست با تزریق چربی به سایر قسمت‌های بدن مانند صورت ترکیب شده و در یک جلسه انجام می‌شود. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی انجام این فرآیند هستند.

نتیجه گیری

تزریق چربی دست‌ها یک روش موثر برای تقویت و جوانسازی دست است. کسانی که دست های ضعیف و لاغری دارند، یا به دلیل افزایش سن و پیری پوست دستشان دچار چین و چروک شده است می توانند برای بهبود این موضوع از تزریق چربی استفاده کنند. برای داشتن نتایج بهتر و جلوگیری از مشکلات ممکن، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

همچنین بخوانید : تزریق چربی به روش نانوفت


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465